3a klasė (2017-2018)

2016-2017 m. m.

2a klasės mokinių išvykų, renginių akimirkos

Edukacinis užsiėmimas Valstybiniame Šiaulių dramos teatre

2017 m. vasario 6 d. 2a klasės mokinukai, lydimi mokytojos, vyko į Šiaulių dramos teatro rengiamą įdomų ir linksmą edukacinį užsiėmimą „Pasivaikščiojimas po užkulisius“.  Mokiniams buvo papasakota teatro istorija, supažindinta su naujais žodžiais: parteris, balkonas, rekvizitai, butaforija, dekoracijos, trupė. Moksleiviai nustebo patekę į žiūrovui nematomą, užkulisinę teatro pusę: persirengimo kambarius, kostiumų sandėlį, grimo kambarį, nenustygo užlipę ant šventos teatre vietos – scenos. Paslaptis, kaip vyksta garsų, šviesų ir kitų efektų lydimi stebuklai, atskleidžia scenos darbuotojai. Edukacinis užsiėmimas su teatro butafore suteikia galimybę patiems paliesti tikroviškai atrodantį daiktą, kuris teatre vadinamas butaforija. Edukacinė ekskursija po teatrą lavina vaizduotę ir ugdo teatro meno supratimą bei svarbą. Net ir pamokai pasibaigus, susidomėjimas teatru išliko. Visi grįžo į mokyklą laimingi ir linksmi, pasipuošę veidus tikrovišku grimu.
Mokytoja Aušra Adomaitienė
2017-02-06

Išvyka į Biržus

Spalio 8 d. antros klasės mokiniai lydimi, tėvelių, močiutės ir senelio išvyko į Biržus. Oras nelepino, bet draugiška komanda praskaidrino nuotaiką. Pakeliui užsukome į Pasvalį, ten  apžiūrėjome „Žaliuosius šaltinius“ ir  „Girnų bei akmenų“ muziejų.  Muziejaus darbuotoja papasakojo, kad akmuo gali išpildyti svajones arba sukaupti blogą energiją.
Biržuose aplankėme karstines įgriūvas „Karvės olą“, perėjome tiltu 525 m. Širvėnos ežerą, grožėjomės rudens spalvomis.
Biržų pilyje muziejaus darbuotoja pravedė edukacinius užsiėmimus apie elektros atsiradimą ir senovinių ginklų panaudojimą mūšyje. Vaikai pasigamino žvakę, o tėveliai  susipažino su ginklų ekspozicija. Muziejaus darbuotojos vedami apžiūrėjome pilį, susipažinome su ten esančiomis ekspozicijomis, sužinojome Biržų miesto įkūrimo istoriją.
Važiuodami namo užsukome į Kirklių apžvalgos bokštą. Užlipus į 370 m aukštį ir įveikus baimes, gerų emocijų negalėjome sulaikyti. Grįžome sužinoję daug įdomaus ir gerai pailsėję. Visiems kelionė labai patiko.