Būsimiems pirmokams

 

 

Priėmimas į mokyklą vykdomas pagal ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS BENDROJO LAVINIMO MOKYKLŲ KOMPLEKTAVIMO TVARKOS APRAŠĄ: http://www.siauliai.lt/aktai/Default.aspx?Id=3&DocId=31330

Mieli tėveliai, pirmosios pamokėlės vyks š.m. birželio 6-7 d., nuo 9 iki 11 val.
Atvykus į mokyklą Jus pasitiks pirmosios mokytojos.
Birželio 7 d., 17.30 val. kviečiame į klasių tėvelių susirinkimus.
Laukiame Jūsų.

Prašymai mokytis 1 klasėje priimami nuo kovo 1 d., 220 kab. (pav. R. Tamašauskienė).
Tėveliai ateidami pildyti dokumentų turi pateikti būsimo mokinio gimimo liudijimo kopiją, gyvenamosios vietos deklaracijos kopiją arba nuomos sutarties (įregistruotos Nekilnojamojo turto registre) kopiją.

Priėmimo į Gegužių progimnazijos formalųjį švietimą papildančio pradinio ugdymo dailės skyriaus naujai formuojamas klases sąlygų aprašas.

2017 m. rugsėjo 1-ąją pirmokus pasitiks mokytojos:

* * * * *

ASTA LABANAUSKIENĖ

Šiaulių Gegužių progimnazijos pradinių klasių mokytoja metodininkė

 Ugdyti vaiką – tai augti su juo drauge, pažinti jį, padėti jam atsiskleisti, o susidūrus su sunkumais, padrąsinti ir įkvėpti pasitikėjimo. Vaikai – tai unikalūs kūriniai, nuoširdžiai mylintys, tikintys, laisvi, geri ir teisingi. Būti su vaikais, mokyti vaikus – tai gyvenimo dovana išgyventi pasaulio grožį ir įvairovę dar kartą ir kas kartą naujai. Todėl dirbdama su mažaisiais patiriu gyvenimo džiaugsmą ir prasmę. Vaikai – mūsų mokytojai... Todėl nuolat tenka tobulėti, augti, semtis žinių, kurti ir improvizuoti, planuoti ir mąstyti.

Jeigu Jūs paklaustumėte manęs, kokią profesiją rinktumėtės vėl, net neabejodama atsakyčiau:  mokytojo. Tikėjau ir tikiu, jog pirmasis mokytojas padeda kertinius akmenis vaiko tolimesnei veiklai, tikslams, siekiams, daro didžiulę įtaką vaiko tobulėjimui.

Tikiu, mielas pirmokėli, Erino Brockovicno žodžiais, kad ,,...nėra tokios kliūties, kurios negalėtum peršokti, iššūkio, kurio negalėtum įveikti, baimės, kurios nepajėgtum nugalėti, kad ir kaip neįmanoma tai kartais atrodo“.

* * * * *

NIJOLĖ GABRIELAITIENĖ

Jau beveik trisdešimt metų mokykla man yra antrieji namai. Kasryt skubu sutikti mažuosius savo draugus, kad galėčiau geriau pažinti, suprasti ir priimti tokius, kokie jie yra.

Tikiu, kad kiekviena diena vaikui turi teikti pažinimo ir atradimo džiaugsmą, turtinti mažųjų dvasinį pasaulį, žadinti teigiamas emocijas.

Tikiu, kad ugdyti vaiką, tai augti ir tobulėti su juo drauge, padėti jam atsiskleisti, ugdyti gerąsias jo savybes, o susidūrus su sunkumais padrąsinti ir įkvėpti pasitikėjimo.

Tikiu, kad savo mokiniams suteikiu ne tik žinių, skatinu jų kūrybines galias, bet ir mokau pažinti žmogaus ryšį su gamta, padedu suprasti tikrąsias vertybes.

Siekiu, kad kiekvienas mano mokinys jaustųsi vertinamas ir mylimas. Man labai svarbu, kad vaikas išmoktų džiaugtis gyvenimu ir užaugtų geru Žmogumi.

Nijolė Gabrielaitienė – pradinių klasių mokytoja metodininkė.

* * * * *

EDITA MONTVILIENĖ

Edita Montvilienė – pradinių klasių mokytoja metodininkė.

Vis skaičiuojame metus svarbiais gyvenimo įvykiais. Netrukus aš, Edita Montvilienė, vėl sulauksiu pirmokėlių.

Vaikas- tai gėlė, kurios žiedui reikia padėti skleistis ir juo gėrėtis. Rūpestingai ir švelniai prisiliesiu prie šių žiedlapių.

Kartu surasime malonios veiklos, kuri kelia nuotaiką, skirsime laiko darbui, nes tai yra sėkmės garantas, skirsime laiko apgalvojimui, nes tai- galios šaltinis, skirsime laiko skaitymui, juk tai žinojimo pagrindas, atversime kelius kūrybiškumui, skirsime laiko svajonėms, tai nukelia į žvaigždes, skirsime laiko žaidimams, nes tai vaikystės paslaptis.

* * * * *

JŪRATĖ MARKŪNIENĖ

Aš esu Jūratė Markūnienė – pradinių klasių mokytoja metodininkė.

Kasdien  tenka pabūti aktore, drauge,  pamestų daiktų ieškotoja, psichologe, mama, paslapčių saugotoja. Jei ne žemėlapiai, uždaviniai,  veiksmažodžiai, pasakojimai ir knygos, – iš tiesų neturėčiau  ko mokyti, nes mano mokiniai turi išmokyti patys save. Juk suprasti, kas esi, – nepaprastai sudėtinga. Garsiausiai kalbu atidžiausiai klausydama. Svarbu iš mokinių pagarbiai priimti tai, ką jie duoda.  Nes daug išmokau iš savo mokytojų, dar daugiau – iš draugų, o daugiausiai – iš savo mokinių.

Visada ieškau mokiniuose slypinčių lobių, bandau įžvelgti ir padėti prasmingai panaudoti  jų gabumus. Laimei, turiu puikius sąjungininkus: intelektą, smalsumą, tėvų paramą, individualumą, kūrybingumą, tikėjimą, meilę.

Džiaugiuosi  nuostabiu,  pilnu malonių patyrimų gyvenimu. Už tai dėkoju vaikų tėvams, patikėjusiems man didžiausią pasaulyje vertybę – vaikus.

Mano praeitis pilna prisiminimų. Dabartis – viliojanti, pilna nuotykių ir smagumo, nes man leista prisiliesti prie ateities.

Aš esu mokytoja… 

* * * * *

AUŠRA KULNIENĖ

Aušra Kulnienė– pradinių klasių mokytoja metodininkė.

Mokytojos darbas mane džiugina, nes suteikia galimybę dalintis tuo, ką turiu geriausio: širdies šiluma, žiniomis, sukaupta išmintimi. Džiaugiuosi, galėdama padėti mažam žmogui atrasti savo stipriąsias, gražiąsias asmenybės puses, gabumus, kuriais jis gali remtis ir didžiuotis. Pasiekus  gerų rezultatų – džiaugiuosi ne mažiau nei patys vaikai. Gera matyti, kaip po truputį, ugdydami valią ir atsakomybę, vaikai auga ir stiebiasi savo svajonių link.                                          

Dirbdama mokytoja ir pati nuolat mokausi, nes suprantu, koks svarbus yra mokytojos pavyzdys, kiekvienas ištartas žodis. Manau, kad mokiniai gali atsiskleisti, jei tik jais tikėsime ir palaikysime. Linkiu, kad šis tarpsnis vaikams būtų kupinas gražiausių prisiminimų.

 * * * * *