Programos paskirtis – vaikų neformalusis ugdymas, saviraiškos bei kūrybiškumo lavinimas, vaiko gebėjimų atskleidimas, nusikalstamumo prevencija, vaikų tikslinis užimtumas mikrorajone.
Programos tikslas – tenkinti įvairaus amžiaus vaikų meninius – kūrybinius poreikius, suteikti galimybę prasmingai praleisti laisvalaikį, ugdyti bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius.
Programos uždaviniai – ugdyti meninius gebėjimus, vizualinę ir emocinę kultūrą, skatinti savarankišką mąstymą, siekti gilesnio dailės, technologijų, muzikos, šokio pažinimo praktinės veiklos pagalba. Suteikti galimybę vaikams susipažinti ir prisiliesti prie įvairių dailės rūšių: tapybos, grafikos, skulptūros, keramikos, tekstilės ir pan., technologijų, išsamiau supažindinant su tautodaile.
Programos sėkmės kriterijai – užtikrinamas geranoriškas ir nuoširdus bendravimas su vaikais, neformalusis užimtumas, meninis ugdymas, etnokultūrinis ugdymas, mikrorajono vaikų kultūrinio lygio kėlimas, vaikų nusikalstamumo prevencija.
NVŠ programos „Meno sodas“ būrelių/studijų e-pristatymai:
–Dailės studija „Mažieji menininkai“, 1-8 kl. – vadovė Aušra Lučinskienė;
–Tapybos studija „Potėpis“, 5-8 kl. – vadovė Jūratė Šlitė-Brazė;
– Dailės studija „Dailiukas“, 1-4 kl. – vadovė Jūratė Šlitė-Brazė;
– Dizaino ir technologijų būrelis „Eko dirbtuvėlės“, 4-8 kl. – vadovė Laima Perminienė;
– Keramikos studija „Keramikos paslaptys“, 1-4 kl. – vadovė Jurgita Januškevičienė;
– Kulinarijos ir konditerijos studija „Gegužių smaližiai“, 1-4 kl. – vadovė Jurgita Januškevičienė;
– Medžio apdirbimo ir technologijų būrelis „Medžio magija“, 4-8 kl. – vadovas Ilmaras Oss;
– Jaunučių choras „Strazdanėlės“, 1-4 kl. – vadovė Raimonda Janulienė;
– Šokio studija „Karuselė“, 1-3 kl. – vadovė Daiva Virakienė;
– Šokio studija „Iliuzija“, 4-5 kl. – vadovė Daiva Virakienė.
2024-2025 m. m. NVŠ programos „Meno sodas“ būrelių/studijų TVARKARAŠTIS
NVŠ programos „Meno sodas“ 2023-2024 m.m. I pusm. būrelių/studijų veiklos ir lankomumo rezultatai
NVŠ programos „Meno sodas“ 2023-2024 m.m. II pusm. būrelių/studijų veiklos ir lankomumo rezultatai