Būsimiems pirmokams

Priėmimo tvarka

LAVINIMO MOKYKLŲ KOMPLEKTAVIMO TVARKOS APRAŠĄ.
Priėmimo į Gegužių progimnazijos formalųjį švietimą papildančio Dailės ugdymo skyriaus naujai formuojamas klases sąlygų aprašas.
Bendradarbiavimo su mikrorajono lopšeliais-darželiais 2021 m. planas

Prašymai į pirmą klasę priimami darbo dienomis 8.00 – 17.00 val. 218-219 kabinete, mokyklos raštinėje arba el.parašu pasirašant prašymą ir atsiunčiant el. paštu rastine@geguziai.lt. Prašymų formos: būsimiems pirmokams,  Dailės ugdymo skyriaus.

Norime informuoti, kad tėveliai, kurių vaikui reikalinga logopedo pagalba ir ši pagalba  vaikui nuo 2021 m. rugsėjo 1 d.  mokykloje būtų teikiama, iki rugpjūčio 28 d. privalo į mokyklos raštinę pateikti vieną iš dokumentų:
1. Pažymą iš ikimokyklinės ugdymo įstaigos, kurioje logopedas pateikia išvadą ir rekomendaciją dėl logopedinės pagalbos tolimesnio teikimo, kurią pasirašo ikimokyklinės įstaigos vadovas.
2. Pažymą iš pedagoginės psichologinės tarnybos, kurioje nurodoma, kad vaikui reikia teikti logopedo pagalbą mokykloje.

Gerbiami tėveliai, planuojate leisti savo atžalą į visos dienos mokyklos I modelio grupę, kreipkitės į klasės auklėtoją (Tėvai, kurių vaikai lanko pailgintą dienos grupę progimnazijoje,  2 kartus per mokslo metus (rugpjūčio ir sausio mėnesiais) turi pristatyti pažymą apie savo darbo valandas. Pažymą apie savo darbo valandas ir prašymą pristatykite iki 2021 m. rugpjūčio 31 d. visos dienos mokyklos I modelio grupės mokytojai.). prašymo forma

2021-2022 m.m. pirmų klasių komplektavimas.

Darbo dienomis Jūsų laukiame 219 kab., teirautis galite telefonu: 8 41 552629

2021 m. rugsėjo 1-ąją pirmokus pasitiks mokytojos

ASTA LABANAUSKIENĖ
Pradinio ugdymo mokytoja metodininkė

Ugdyti vaiką – tai augti su juo drauge, pažinti jį, padėti jam atsiskleisti, o susidūrus su sunkumais, padrąsinti ir įkvėpti pasitikėjimo. Vaikai – tai unikalūs kūriniai, nuoširdžiai mylintys, tikintys, laisvi, geri ir teisingi. Būti su vaikais, mokyti vaikus – tai gyvenimo dovana išgyventi pasaulio grožį ir įvairovę dar kartą ir kas kartą naujai. Todėl dirbdama su mažaisiais patiriu gyvenimo džiaugsmą ir prasmę. Vaikai – mūsų mokytojai…Todėl nuolat tenka tobulėti, augti, semtis žinių, kurti ir improvizuoti, planuoti ir mąstyti.
Jeigu Jūs paklaustumėte manęs, kokią profesiją rinktumėtės vėl, net neabejodama atsakyčiau: mokytojo. Tikėjau ir tikiu, jog pirmasis mokytojas padeda kertinius akmenis vaiko tolimesnei veiklai, tikslams, siekiams, daro didžiulę įtaką vaiko tobulėjimui.
Tikiu, mielas pirmokėli, Erino Brockovicno žodžiais, kad „…nėra tokios kliūties, kurios negalėtum peršokti, iššūkio, kurio negalėtum įveikti, baimės, kurios nepajėgtum nugalėti, kad ir kaip neįmanoma tai kartais atrodo“.

NIJOLĖ GABRIELAITIENĖ
Pradinio ugdymo mokytoja metodininkė

Jau beveik trisdešimt metų mokykla man yra antrieji namai. Kasryt skubu sutikti mažuosius savo draugus, kad galėčiau geriau pažinti, suprasti ir priimti tokius, kokie jie yra.
Tikiu, kad kiekviena diena vaikui turi teikti pažinimo ir atradimo džiaugsmą, turtinti mažųjų dvasinį pasaulį, žadinti teigiamas emocijas.
Tikiu, kad ugdyti vaiką, tai augti ir tobulėti su juo drauge, padėti jam atsiskleisti, ugdyti gerąsias jo savybes, o susidūrus su sunkumais padrąsinti ir įkvėpti pasitikėjimo.
Tikiu, kad savo mokiniams suteikiu ne tik žinių, skatinu jų kūrybines galias, bet ir mokau pažinti žmogaus ryšį su gamta, padedu suprasti tikrąsias vertybes.
Siekiu, kad kiekvienas mano mokinys jaustųsi vertinamas ir mylimas. Man labai svarbu, kad vaikas išmoktų džiaugtis gyvenimu ir užaugtų geru Žmogumi.

EDITA MONTVILIENĖ
Pradinio ugdymo mokytoja metodininkė

Vis skaičiuojame metus svarbiais gyvenimo įvykiais. Netrukus aš, Edita Montvilienė, vėl sulauksiu pirmokėlių.
Vaikas – tai gėlė, kurios žiedui reikia padėti skleistis ir juo gėrėtis. Rūpestingai ir švelniai prisiliesiu prie šių žiedlapių.
Kartu surasime malonios veiklos, kuri kelia nuotaiką, skirsime laiko darbui, nes tai yra sėkmės garantas, skirsime laiko apgalvojimui, nes tai- galios šaltinis, skirsime laiko skaitymui, juk tai žinojimo pagrindas, atversime kelius kūrybiškumui, skirsime laiko svajonėms, tai nukelia į žvaigždes, skirsime laiko žaidimams, nes tai vaikystės paslaptis.

VIRGINIJA PASTORASTIENĖ
Pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja

Svarbiausia mano, kaip mokytojos gyvenimo kelionė – mėgstamas darbas, kurio pagrindinis variklis – mokinukas, o didžiausias džiaugsmas ir sėkmė matyti ,,užsidegusius“ mokinukus savo veikla, besidžiaugiančius savo mažais ir dideliais pasiekimais, linksmus, guvius ir laimingus bėgiojančius mokyklos labirintuose.
Esu mokytoja – vedlė, padedanti kiekvienam kopti mažais laipteliais į žinių pasaulėlį. Kartu tobulėti, kartu mokytis iš klaidų, nebijoti nežinoti, kartu ieškoti atsakymų bei atradimų stebint aplinkinį pasaulį, semtis idėjų ir įkvėpimo vieni iš kitų, iš suprantamų artimiausios aplinkos vertybių ir tapti geru žmogeliuku.
Būsimas pirmokėli, greit pasibelsi į mokyklos duris su virpančia širdele, nebijok, ženk drąsiai, o aš džiaugsiuosi galėdama kiekvieną apkabinti ir iš mažų dalelių sudėti aukštų rezultatų paveikslą.

AUŠRA KULNIENĖ
Pradinio ugdymo mokytoja metodininkė

Mokytojos darbas mane džiugina, nes suteikia galimybę dalintis tuo, ką turiu geriausio: širdies šiluma, žiniomis, sukaupta išmintimi. Džiaugiuosi, galėdama padėti mažam žmogui atrasti savo stipriąsias, gražiąsias asmenybės puses, gabumus, kuriais jis gali remtis ir didžiuotis. Pasiekus gerų rezultatų – džiaugiuosi ne mažiau nei patys vaikai. Gera matyti, kaip po truputį, ugdydami valią ir atsakomybę, vaikai auga ir stiebiasi savo svajonių link.
Dirbdama mokytoja ir pati nuolat mokausi, nes suprantu, koks svarbus yra mokytojos pavyzdys, kiekvienas ištartas žodis. Manau, kad mokiniai gali atsiskleisti, jei tik jais tikėsime ir palaikysime. Linkiu, kad šis tarpsnis vaikams būtų kupinas gražiausių prisiminimų.